مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-10اقتصادي

بهره برداری از چند زیرگذر در کمربندی جنوبی شهرستان بابل


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از بهر برداری، بازگشایی و آسفالت چند دستگاه زیرگذر در کمربندی جنوبی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب زیرسازی و آسفالت خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از بهر برداری، بازگشایی و آسفالت چند دستگاه زیرگذر در کمربندی جنوبی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی در قالب زیرسازی و آسفالت خبر داد.

نورالدین قاسم زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایمن سازی محورها جهت تامین سلامت کاربران جاده ای و کاهش تصادفات جاده ای است.

وی ادامه داد: علاوه بر انجام عملیات راهداری به صورت مستمر، سه دستگاه زیرگذر واقع در کنارگذر شهید حاج قاسم سلیمانی(کمربندی جنوبی بابل) شامل زیرگذر ارمک، زیرگذر نجارکلا، زیرگذر متی کلا، رمپ خروجی ارمک، رمپهای ورودی و خروجی اله رودبار با طول بیش از یک کیلومتر زیرسازی و آسفالت شد.

قاسم زاده درخصوص حجم کار انجام شده اظهار کرد: با همت راهداران و ماشین آلات راهداری، زیرگذر ارمک با 450 تن مصالح زیرسازی، زیرگذر نجارکلا با 280 تن مصالح زیرسازی و 115 تن آسفالت همراه با اجرا، رمپ خروجی ارمک 80 تن مصالح زیرسازی و 45 تن آسفالت، بازگشایی زیرگذر متی کلاو زیرسازی و بهسازی رم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چند زیرگذر در کمربندی جنوبی شهرستان بابل

بهره برداری از چند زیرگذر در کمربندی جنوبی شهرستان بابل