مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-24اقتصادي

لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای رفع موانع تولید


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با همه توان و با بهره مندی از ظرفیت های قانونی همه دستگاه های اجرایی، در مسیر رفع موانع تولید و رونق کسب و کارها حرکت می کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با همه توان و با بهره مندی از ظرفیت های قانونی همه دستگاه های اجرایی، در مسیر رفع موانع تولید و رونق کسب و کارها حرکت می کنیم.

محمدجعفر عظمایی در پنجاهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: برآیند مصوبات این کارگروه هموارسازی فعالیت بخش خصوصی و حمایت از آن است.

وی ادامه داد: تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تولید توانسته است گره گشای بسیاری از موانع شرکت های تولیدی و صنعتی در استان باشد.

عظمایی با اشاره به برگزاری بیش از پنجاه جلسه طی 5 ماه گذشته تصریح کرد: حساسیت موضوع رفع موانع تولید به اندازه ای مهم است که گاهی اوقات سه جلسه کارگروه استانی و یا کمیته کارشناسی در یک هفته برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی گفت: مصوبات این کارگروه که در حضور استاندار به عنوان عالی ترین مقام استانی و یا جانشین ایشان مطرح می شود، لازم الاجراست و دبیرخانه موظف به پیگیری مصوبات تا اجرایی شدن کامل آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای رفع موانع تولید

لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای رفع موانع تولید