مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-05سياسي

آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران دهه پایانی صفر


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از آمادگی ویژه فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهدمقدس برای میزبانی از زائران ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود امانی بنی در بیان جزییات تمهیدات فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برای ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: از پیش از فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر به ویژه شهادت امام رضا (ع)، تمهیدات برای بهترین میزبانی از زائران رضوی اندیشیده شد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با اشاره به خدمت رسانی مناسب به زائران ایام دهه کرامت که رضایت نسبی آن ها را به دنبال داشت، بر ادامه و تقویت هماهنگی ها تأکید کرد و افزود: در راستای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر صفر به ویژه زائران ایام شهادت امام رضا (ع) تمام ادارات و کارکنان فرودگاه های استان خراسان رضوی با تمام توان به میدان آمدند.

امانی بنی همچنین ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه رییس سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در ایام اربعین حسینی که سبب افزایش پروازهای فوق العاده از مبدا مشهد به مقصد نجف و بغداد شد، به پیش بینی ها در خصوص افزایش زائران دهه آخر صفر امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن دو پیک زیارتی ایام آخر شهریور و دهه پایانی ماه صفر، پیش بینی ها حکایت از حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران دهه پایانی صفر

آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران دهه پایانی صفر