مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-09اجتماعي

تحویل 200 کلاس درس به آموزش و پرورش تا پایان سال 1402


مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: تا پایان امسال 200 کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده می شود.

- حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره تحویل 200 کلاس درس به آموزش و پرورش تا پایان امسال اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود، این تعداد کلاس درس در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

  مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی کرده بودیم تا 100 کلاس از 200 کلاس اعلام شده را تا فصل بازگشایی مدارس تحویل دهیم، اضافه کرد: هشت پروژه احداث مدرسه در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

   وی همچنین از خرید تجهیزات آموزشی به مبلغ 10 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این تجهیزات در بین نواحی 14 گانه آموزشی زنجان توزیع شد.

  اسلامی گفت: تجهیزات خریداری شده شامل کامپیوتر، لپ تاب، میز و نیمکت، تخته، تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش و اره بوده است.

  مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: همچنین با کمک گروه های جهادی 350 مدرسه زنجان به لحاظ شکل ظاهری و همچنین تجهیزات آموزشی بازسازی شد که نقش دانش آموزان نیز در این زمینه تاثیرگذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 200 کلاس درس به آموزش و پرورش تا پایان سال 1402

تحویل 200 کلاس درس به آموزش و پرورش تا پایان سال 1402