مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-12اقتصادي

احتکار 26 میلیارد کالای اساسی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی  خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از احتکار 26 میلیارد ریال کالای اساسی در محدوده جنوب تهران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی  خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، مأموران پایگاه جنوب امنیت اقتصادی تهران گزارش هایی مبنی بر احتکار کالا های اساسی در انباری در محدوده کهریزک دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پس از هماهنگی های قضایی از محل شناسایی شده بازدید که 1000 کیلوگرم برنج و 34 هزار و 293 کیلوگرم روغن احتکار شده به ارزش تقریبی 26 میلیارد ریال کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود ابراز داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر، محل پلمب و اموال مکشوفه با دستور قضایی توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار 26 میلیارد کالای اساسی در تهران

احتکار 26 میلیارد کالای اساسی در تهران