مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-05سياسي

مجرمان حرفه ای سابقه دار و خطرناک هرلحظه رصد و کنترل می شوند


به منظور ایجاد امنیت و آرامش عمومی، مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک پس از شناسایی، توسط دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی هر لحظه رصد و کنترل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر ظهر سه شنبه در ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک، اظهار کرد: به همت این ستاد اقدامات مؤثر و در خور توجهی به منظور شناسایی و احصای اراذل و اوباش سه گروه مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک انجام شده است.

وی افزود: با توجه به وجود اراذل نوظهور، شناسایی این افراد و بروز رسانی بانک اطلاعاتی ضرورتی است که نباید نادیده گرفته شود.

دادستان همدان با بیان اینکه لیست مجرمان در سه سطح مطرح شده پس از شناسایی به منظور پایش، رصد و کنترل در اختیار ضابطین قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی قرار می گیرد، گفت: سیاست گذاری ها در ستاد استانی برنامه ریزی می شود و ستادهای شهرستانی پس از تعیین مصادیق مجرمان هر گروه موظف هستند لیست مورد نظر را به طور مرتب و مستمر مورد بررسی و یا بازنگری قرار دهند.

خانجانی موقر خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک به اشتراک نیروهای امنیتی و انتظامی گذاشته می شود و به منظور ایجاد امنیت و آرامش عمومی، این افراد پس از شناسایی، توسط دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی هر لحظه رصد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمان حرفه ای سابقه دار و خطرناک هرلحظه رصد و کنترل می شوند

مجرمان حرفه ای سابقه دار و خطرناک هرلحظه رصد و کنترل می شوند