مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-13اقتصادي

جمع آوری 240 تن زباله در بندر انزلی


معاون خدمات شهری شهرداری بندر انزلی گفت: به طور میانگین ماهانه 150 تن زباله در شهرستان بندر انزلی جمع آوری می شود که در ایام پیک مسافر این میزان تا 240 تن هم می رسد.

- شهرام توانا در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: به طور میانگین ماهانه 150 تن زباله در شهرستان بندر انزلی جمع آوری می شود که در ایام پیک مسافر این میزان تا 240 تن هم می رسد که درخواست داریم مسافرین عزیز که مهمان این شهر زیبای ساحلی هستند زباله های تولیدی را جمع آوری و در نزدیک ترین سطل زباله قرار داده و از رها کردن آن در سطح شهر و اماکن تفریحی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمام زباله ها توسط شرکت تحت قرارداد شهرداری بندر انزلی به صورت مکانیزه جمع آوری می شود، افزود: این اقدام توسط 19 ماشین حمل مکانیزه زباله در شب و 5 ماشین حمل مکانیزه در روز انجام و همه زباله های جمع آوری شده به ایستگاهی که قبلاً محل دفن زباله بود برده و آنجا توسط دو سمی تریلر جمعا طی 8 سرویس به کارخانه بازیافت شهرداری منتقل می شود.

توانا با بیان اینکه برای رفت و روب همچنین جمع آوری زباله 150 نیرو در سطح شهرستان بندر انزلی فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد 80 نیرو در قالب 52 پست کارگری طی روز به عنوان پاکبان در انزلی و غازیان انجام وظیفه می کنند و مابقی نیروها به عنوان راننده، کمک راننده همچنین جمع آورهای زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 240 تن زباله در بندر انزلی

جمع آوری 240 تن زباله در بندر انزلی