مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-10اقتصادي

اهدای 20 کولر از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی


مدیرکل شیلات هرمزگان از اهدای 20 کولر گازی با ارزشی بالغ بر 400 میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی استان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی جامعه صیادی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان همواره با حمایت مجموعه بهره برداران خود به ویژه جامعه صیادی سعی نموده در مسیر مسئولیت های اجتماعی به ویژه در مباحث آموزش، نوسازی مدارس، مدرسه سازی، آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، کمک به نیازمندان و … حضوری پرنگ و تاثیر گذار داشته باشد، گفت: بی شک شیلات و مجموعه شیلات همواره سعی کرده اند در کنار فعالیت های اقتصادی و تخصصی، فعالیت هایی به نفع جامعه نیز در دستور کار داشته باشند.

وی افزود: در مجموعه شیلات هرمزگان توجه به مسئولیت اجتماعی که نشان از احساس وظیفه شهروندی در قبال جامعه پیرامونی دارد به عنوان یکی از اهداف استراتژیک و دستور کار های مستمر در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

بارانی همچنین افزود: علاوه بر مسئولیت اجتماعی به عنوان اهداف راهبردی، این اداره کل در نظر دارد با همکاری اتحادیه تعاونی های صیادی استان و در راستای رضایت مندی جامعه نسبت به توزیع و عرضه مستقیم آبزیان به صورت مستمر و در مکانی مشخص تا حدود 30 درصد زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 20 کولر از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی

اهدای 20 کولر از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی