مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-18فرهنگي

اصحاب فرهنگ و هنر هیچ گاه تحریم نخواهند شد


محمد خزاعی تهیه کننده سینما و رییس سازمان سینمایی کشور طی نامه ای سرگشاده به تحریم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام وی از سوی کشورهای غربی واکنش نشان داد.

- محمد خزاعی تهیه کننده سینما و رییس سازمان سینمایی کشور طی نامه ای سرگشاده به تحریم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام وی از سوی کشورهای غربی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن نامه سرگشاده محمد خزاعی آمده است: تحریم حاصل عصبانیت نظام سلطه از مدیریت جریان ساز وزیر انقلابی فرهنگ و ارشاد اسلامی ست.

استعمار برای پیشبرد اهداف خود، تنها از طریق سلطه قهری عمل نمی کند، بلکه شیوه های فکری و فرهنگی را نیز در پیش می گیرد تا سلطه خود را نهادینه و دائمی سازد.

و می کوشند تا با تحریم چهره های شاخص و رسانه های اثرگذار در اراده پولادین و اندیشه ناب برخاسته از دین مبین اسلام خللی ایجاد کنند.

زهی خیال باطل.

انگلیس و آمریکا درصدد هستند با تحریم شخصیت هایی همچون وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای دکتر اسماعیلی شکل جدیدی از خوی استعماری را در حوزه فرهنگ، بازتولید کرده و به اعمال سلطه نرم در فضای جامعه بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب فرهنگ و هنر هیچ گاه تحریم نخواهند شد

اصحاب فرهنگ و هنر هیچ گاه تحریم نخواهند شد