مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-13ورزشي

تیم استعدادهای تیراندازی مازندران نایب قهرمان ایران شد


سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: برای نخستین بار تیم استعدادهای تراپ مازندران در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، نایب قهرمان شد.

- ایسنا/مازندران سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: برای نخستین بار تیم استعدادهای تراپ مازندران در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، نایب قهرمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها در استادیوم آزادی تهران برگزار شد، اظهار کرد: تیم 3 نفره اهداف پروازی مازندران شامل مهدی عبدی از آمل، ایلیا برم از آمل و فاطمه زهرا عسگری از گلوگاه توانستند نایب قهرمان کشور شوند و مزد تلاش چندماهه خود را که با برنامه ریزی هیات تیراندازی استان و خانواده هایشان رقم خود را بگیرند.

وی اضافه کرد: تیم اهداف پروازی مازندران جهت شرکت در این مسابقات، 3 ماه در تهران زیرنظر استاد محمد لندی به تمرین پرداخت و توانست پس از سالیان سال برای تیراندازی مازندران افتخارآفرینی کند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه پس از سالیان متمادی که افتخاری در مسابقات اهداف پروازی در این رده سنی کسب نشده بود، تیم تراپ مازندران این موفقیت را رقم زد، یادآور شد: در این رقابت ها مهدی عبدی توانست مقام سوم انفرادی و فاطمه زهرا عسگری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم استعدادهای تیراندازی مازندران نایب قهرمان ایران شد

تیم استعدادهای تیراندازی مازندران نایب قهرمان ایران شد