مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-03بين الملل

تداوم اجرای روان طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین


وزارت کشور عراق اعلام کرد که طرح امنیتی ویژه اربعین به صورت منظم و بدون هیچ گونه تخلف امنیتی در جریان است؛ اما برخی حوادث رانندگی نیز رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، وزارت کشور عراق با اشاره به اینکه عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق خود بر اجرای طرح های امنیتی نظارت دارد، تاکید کرد که تاکنون هیچ تخلف امنیتی صورت نگرفته است.

سعد معن، مدیر روابط و رسانه وزارت کشور عراق گفت که طرح امنیتی ویژه اربعین به صورت منظم و بدون هیچ گونه تخلف امنیتی در جریان است اما برخی حوادث رانندگی نیز رخ داده است.

وی بیان کرد که وزارت دفاع، کشور و حشد شعبی عراق نیز برای اجرای طرح امنیتی هماهنگی دارند و در ورودی های کربلا مستقر هستند و تلاش های اطلاعاتی نیز تشدید خواهد شد.

سعد معن تاکید کرد: عبدالامیر الشمری وزیر کشور خود شخصا بر روند اجرای طرح که با مشارکت همه نهادهای امنیتی انجام می شود، نظارت دارد.

از سوی دیگر وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق در همه مناطق و مسیرهای زائران به سمت کربلا حضور دارند و آمادگی کاملی در تلاش های اطلاعاتی، امنیتی و خدماتی وجود دارد.

وزارت کشور عراق بیان کرد که اقدامات برای ورود زائران از همه گذرگاه های مرزی کشور تسهیل شده است و از ابتدای مراسم اربعین تاکنون 3 میلیون و 455 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اجرای روان طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین

تداوم اجرای روان طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین