مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-09اجتماعي

گشایش نهمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی از فردا


نهمین نمایشگاه «ایران نوشت» به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمد یقینی مدیرعامل مجمع فعالین نوشت افزار ایرانی اسلامی با اعلام این که نهمین نمایشگاه ایران نوشت از نوزدهم شهریورماه آغاز به کار می کند، گفت: نمایشگاه امسال با حضور بیش از 200 تولیدکننده از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از محصولات نوشت افزار منقوش به تصاویر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده از ویژه برنامه های افتتاحیه این نمایشگاه است که با حضور مسؤولین و مدیران فرهنگی کشور برگزار می شود.

یقینی با بیان اینکه یکی از ویژگی های ایران نوشت عرضه تولیدات ایرانی اسلامی منحصربه فرد است، اظهار کرد: نمایشگاه های نوشت افزار ایرانی، امسال به صورت هم زمان در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم، یزد، تبریز و اهواز برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه ایران نوشت به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نوزدهم شهریورماه تا دوم مهرماه از ساعت 10 تا 22 در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نهمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی از فردا

گشایش نهمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی از فردا