مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-25سياسي

مرعشی: تفاوتی میان قالیباف و سعید جلیلی نمی بینم


حسین مرعشی، دبیر کل کارگزاران سازندگی در مورد انتخابات پیش رو گفت: «هنوز افق روشنی نداریم که بدانیم انتخابات به چه سمتی خواهد رفت.

اما احتمال این که انتخابات آینده انتخاباتی درون گروه اصولگرایی باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، وقتی دبیر کل عمل گراترین حزب در جبهه اصلاحات افق روشنی از انتخابات پیش رو را ترسیم نمی کند، می توان نتیجه گرفت این جبهه هنوز در باره نوع مواجهه با انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی به نتیجه نرسیده است و این احتمال قوت می گیرد که شاید رقابت محدود به درون اردوگاه اصولگرایی و طیف های مختلف سنتی و رادیکال و راست نو باشد.

پیش از این مصاحبه او در یک گفت و گوی تلویزیونی با شبکه افق دیدگاه های صریح خود را به عنوان یک فعال سیاسی، دبیر کل یک حزب و عضوی از جبهه اصلاحات مطرح کرده و در پاسخ به پرسش های گزنده امیر حسین ثابتی واکنش تندی نشان نداد، به گونه ای که مجری شبکه افق هم سعه صدر او را ستود.

سید حسین مرعشی جدای از دبیر کلی کارگزاران سازندگی از بستگان نزدیک همسر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

هر چند این انتساب ربطی به اشتهار سیاسی او ندارد.

او هم مدتی رییس دفتر رییس جمهوری در دوران هاشمی رفسنجانی بوده و هم معاون رییس جمهوری در دوران اصلاحات و سیاست را با نگاه واقع گرایانه و نه آرمان خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرعشی: تفاوتی میان قالیباف و سعید جلیلی نمی بینم

مرعشی: تفاوتی میان قالیباف و سعید جلیلی نمی بینم