مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-04ورزشي

حضو 2 تیم از گلستان در لیگ برتر والبیال کشور


دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس امسال در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حریفان رقابت خواهند کرد و تلاش ما این است با حمایت از تیم ها و باشگاه ها، - عیسی سنگدوینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: با تمام توان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال تلاش میکنیم تا نتایجی درخور شان هواداران و مردم والیبال دوست گلستان کسب کنیم.

وی افزود: فصل گذشته موفق شدیم نتیجه ای تاریخی کسب کنیم و به مقام سوم لیگ برتر والیبال ایران رسیدیم، آنهم در شرایطی که هیچ بودجه ای نداشتیم و با کمترین امکانات در مسابقات حاضر شدیم.

رییس هیات والیبال استان گلستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش مجموعه تیم و حمایت های مسئولین بتوانیم دل هواداران و مردم را شاد کنیم و باعث ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شویم.

سنگدوینی با اشاره به اینکه امسال دو تیم از استان گلستان در لیگ برتر حاضر خواهند شد، تصریح کرد: تیم های  شهرداری گنبدکاووس و پاس گرگان همچون فصل گذشته به عنوان دو نماینده استان گلستان در لیگ برتر والیبال شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: استان گلستان مهد والیبال ایران است و ما در تلاشیم با حمایت از باشگاه های فعال در استان زمینه ساز موفقیت آنها شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضو 2 تیم از گلستان در لیگ برتر والبیال کشور

حضو 2 تیم از گلستان در لیگ برتر والبیال کشور