مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-27سياسي

شرکت در پیاده روی اربعین تأیید حاکمیت دینی در جامعه است


حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان در نشست «حکمرانی قرآنی در مقابل حکمرانی سکولاریسم» گفت: قرآن و آموزه های دینی اثری بر نحوه تصمیمات متولیان امور اقتصادی ندارد.

- حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان در نشست حکمرانی قرآنی در مقابل حکمرانی سکولاریسم گفت: قرآن و آموزه های دینی اثری بر نحوه تصمیمات متولیان امور اقتصادی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان؛ رییس کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در نشست حکمرانی قرآنی در مقابل حکمرانی سکولاریسم که در سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حرکت جهانی و حضور میلیونی زائران در پیاده روی اربعین را از جمله جلوه های بحث حکومت دینی خواند و گفت: در مورد مسئله حج، شخصی در پیشگاه امام محمدباقر (ع) این موضوع را کاری عبث و برجای مانده از سنت دوران جاهلیت خواند و جواب امام این بود که این مسئله ظاهر امر است در حالی که باطن آن این است که حج گذار نزد امام رسیده و از او کسب تکلیف کند و دستور بگیرد که این امر را نیز می توان به موضوعی همچون زیارت اربعین تعمیم داد.

قاسمیان ادامه داد: اگر قرار بر این بود مثلاً کسی حج برود تنها برای تماشای شکوه خانه خدا، مانند این است که مثلاً برای رفتن به خانه اقوام خود مصر باشد در حالی که می داند خویشاوند او در خانه نیست و لذا رفتن به خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در پیاده روی اربعین تأیید حاکمیت دینی در جامعه است

شرکت در پیاده روی اربعین تأیید حاکمیت دینی در جامعه است