مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-13بين الملل

اسناد محرمانه ، موضعگیری سران رژیم صهیونیستی درباره توافق اسلو را افشا کرد


آرشیو دولتی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به مناسبت سی امین سالروز امضای توافقنامه اسلو، صورت جلسه نشست تاریخ 30 اوت 1993 کابینه این رژیم به ریاست «اسحاق رابین» را که در آن توافق اسلو با سازمان آزادی بخش فلسطین به ریاست یاسر عرفات امضا شد، - آرشیو دولتی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به مناسبت سی امین سالروز امضای توافقنامه اسلو، صورت جلسه نشست تاریخ 30 اوت 1993 کابینه این رژیم به ریاست اسحاق رابین را که در آن توافق اسلو با سازمان آزادی بخش فلسطین به ریاست یاسر عرفات امضا شد، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، قید محرمانه بودن از بخشی از پروتکل جلسه کابینه برداشته شده و هنوز بخشی هایی از متن صورت جلسه به دلیل امنیتی منتشر نشده، بر این اساس بخش هایی از آن طی 20 سال (یعنی 50 سال از تاریخ توافق) و بخش های دیگری از آن ظرف 60 سال (یعنی 90 سال از تاریخ توافق) منتشر خواهند شد.

پروتکل جلسه فاش کرد، دو هفته قبل از امضای توافق، 16 وزیر از توافق حمایت کرده و دو وزیر از دادن رای خودداری کردند و مذاکرات وزرا بر جزییات توافق و تنظیم بندهای مختلف آن و نیز نگرانی ها از عدم پایبندی طرف فلسطینی متمرکز بود.

در جلسه یاد شده، وزرا و فرماندهان دستگاه امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی سناریوهای مختلفی را در صورت عدم ارائه پاسخی به درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد محرمانه ، موضعگیری سران رژیم صهیونیستی درباره توافق اسلو را افشا کرد

اسناد محرمانه ، موضعگیری سران رژیم صهیونیستی درباره توافق اسلو را افشا کرد