مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:212023-09-15سياسي

مسکن کارگری پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا دشتی اردکانی صبح امروز در جمع شورای مجتمع گندله سازی، اولویت اجرایی خود در موضع گیری و قضاوت افراد را عملکرد آنها در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: خدمت صادقانه و فعالیت مستمر به نفع مردم خط قرمز اجرایی و تصمیم گیری است.

وی تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه را یکی از الزامات اجرایی برای افزایش امید بین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به میزان درآمد کارمندان و کارگران، تأمین مسکن از جمله عوامل تأثیرگذار برای کمک به پس انداز و پشتوانه آینده جامعه کارگری است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، حل مسکن شهرستان را از جمله اولویت های اجرایی و در دستور کار دانست و گفت: این با مشارکت تمام عناصر اجرایی و مدیریتی انجام می شود و من به عنوان نماینده تمام مردم اردکان این موضوع را با جدیت دنبال کرده و می کنم.

دشتی با بیان این که ایجاد شهرک مسکونی ویژه جامعه کارگری از جمله مطالبات ما از دست اندرکاران اجرایی شهرستان، استان و کشور است، تصریح کرد: مسئولان شهرستانی و استانی باید بیش از پیش نسبت به تأمین مسکن کارگری برای این شهرستان احساس مسئولیت کرده و این مهم متعهدانه پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن کارگری پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد

مسکن کارگری پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد