مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-26اقتصادي

خیرین فارس از ابتدای سال جاری تاکنون 11 پایگاه اورژانس ساختند


به همت خیرین استان فارس، خیرین با انعقاد تفاهم نامه از ابتدای سال جاری تاکنون بانی ساخت یازده پایگاه اورژانس شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آمارها بیانگر این است که خیرین در استان فارس تاکنون 108 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای احداث کرده اندکه با افزوده شدن این یازده پایگاه این آمار به 119 پایگاه اورژانس خواهد رسید.

رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگاه با اشاره به تاثیر پایگاههای اورژانس در سریع تر رساندن بیماران به مراکز درمانی گفت: ساخت پایگاه های اورژانس، بخصوص پایگاههای بین جاده ای با توجه به گذر جاده های مواصلاتی کشور از استان فارس بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: خیرین با توجه به نیازسنجی های کارشناسان این مجمع نیات خود را بیشتر در مناطق کم برخوردار و نیازمند، اجرایی می کنند و خیرین امسال با انعقاد تفام نامه با مجمع خیرین بانی ساخت پایگاهای اورژانس جاده ای واقع در استهبان، ارسنجان، درودزن، اقلید، مرودشت، نودان، سرچهان، دشت مرغاب و سه پایگاه اورژانس شهری دیگر در قیرو کارزین، مرودشت و صدرای شیراز شدند.

رامجردی در پایان با اشاره به تجهیز پایگاههای اورژانس یادآور شد: علاوه بر ساخت، در حال حاضر 50درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین فارس از ابتدای سال جاری تاکنون 11 پایگاه اورژانس ساختند

خیرین فارس از ابتدای سال جاری تاکنون 11 پایگاه اورژانس ساختند