مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-31سياسي

چندهزار نفر روزانه مهمان موکب های مردم اصفهان هستند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سهم استان اصفهان در پذیرایی از زائران و میهمانان اباعبدالله الحسین علیه السلام بالغ بر 100 موکب در مرزهای کشور است.

- حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تشریح برنامه ها و فعالیت های اربعینی این استان بیان کرد: در استان اصفهان نگاه متفاوتی به امر اربعین حاکم است و نگاه همان نگاه دفاع مقدسی است و همانگونه که این استان شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است در ایام اربعین نیز خوش می درخشد.

حجت الاسلام فوقی به موضوع جاماندگان اربعین اشاره و عنوان کرد: وقتی موضوع جاماندگان در استان مطرح می شود یک فضای اربعینی و حسینی را اهالی به وجود می آورند و چند سالی است پیاده روی چند هزارنفره را از مسیری تا گلستان شهدا پیاده روی می کنند که هیئات و اهالی با برپایی موکب های متنوع از عزاداران پذیرایی می کنند و طریق الحسین دیگری را در مسیر رقم می زنند.

وی در ادامه افزود: یکی از کارهایی که اهالی اصفهان طراحی کرده اند پذیرایی از مسافرانی است که از این شهر عبور می کنند مثلاً در ورودی شهر مسافران را شناسایی کرده و برای پذیرایی و اسکان در منازل اهالی دعوت می کنند که این طرح قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندهزار نفر روزانه مهمان موکب های مردم اصفهان هستند

چندهزار نفر روزانه مهمان موکب های مردم اصفهان هستند