مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-14فرهنگي

آثار کارگردان کهگیلویه وبویراحمدی در بخش مسابقه پرمخاطب ترین جشنواره مستند ایران


مستندهای ماهر و سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم های مستند تلویزیون راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مستندهای ماهر و سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه وبویراحمد به بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم های مستند تلویزیون راه یافتند.

با پایان مهلت ارسال فیلم های مستند به دبیرخانه این جشنواره و پس از بررسی های هیئت انتخاب، مستندهای راه یافته به بخش مسابقه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند.

براین اساس، 69 مستند راه یافته به بخش مسابقه این رویداد شامل 19 مستند بلند، 23 مستند نیمه بلند و 27 مستند کوتاه معرفی شدند.

مستندهای ماهر و سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد از استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارند.

یاسر فریادرس قائم مقام شبکه مستند و دبیر هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: این آثار از اول مهرماه 1402 در جدول پخش شبکه مستند سیما قرار گرفته و ساعت 21 و 24 هر شب روی آنتن تلویزیون می روند.

وی افزود: جشنواره تلویزیونی مستند، پرمخاطب ترین جشنواره مستند کشور است و از این بابت که آثار از تلویزیون پخش می شود و مخاطب میلیونی دارد، تبدیل به جشنواره مهمی برای اهالی مستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار کارگردان کهگیلویه وبویراحمدی در بخش مسابقه پرمخاطب ترین جشنواره مستند ایران

آثار کارگردان کهگیلویه وبویراحمدی در بخش مسابقه پرمخاطب ترین جشنواره مستند ایران