مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-05فرهنگي

چهارمین جشنواره ملی فردخت برگزار می شود


چهارمین جشنواره ملی فردخت با هدف اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماعی محور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جشنواره ملی فردخت با هدف اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماعی محور در چهارمین سال برگزاری در پی این است که هر شخص یا نهاد شرکت کننده، خود را در جریان این حرکت سهیم بداند و رشد، بالندگی و پویایی با حفظ وحدت و مشارکت را مبنا قرار دهد.

گفتمانی که در قالب جشنواره فردخت شکل می گیرد، این نتیجه را در پی دارد که تولیدکننده های پوشاک در سطح کشور هم امکان تولید با جذابیت های هنری را به دست می آورند و هم مخاطب این تولید در سطح جامعه را پیدا می کنند.

هدف بعدی جشنواره ملی فردخت این است که که طرح های خروجی جشنواره فردخت وارد بازار شوند و اثربخشی خود را نشان دهند؛ در این راستا از بعضی مجموعه ها، انتظارات ویژه ای داریم؛ برای مثال اتاق بازرگانی کشور دارای توانمندی ها و دسترسی های خوبی است که می تواند برای تحقق این هدف یاری گر باشد.

برگزاری نشست با تولیدکننده های عمده پوشاک همزمان با برگزاری نمایشگاه جشنواره به میزبانی شهرستان کاشان و ایجاد پل ارتباطی بین این گروه با هنرمندان طراح، خیاطان و… یکی از چشم اندازهای تعریف شده است که اتاق بازرگانی می تواند در کمک به اجرای آن نقش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره ملی فردخت برگزار می شود

چهارمین جشنواره ملی فردخت برگزار می شود