مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:312023-08-29سياسي

رییس سازمان امور استخدامی کشور: سامانه آماری کارکنان دولت پس از 16 سال راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، میثم لطیفی، معاون رییس جمهور روز سه شنبه 7 شهریور ماه 1402 در نشست شورای اداری استان البرز افزود: بی توجهی به این مهم یک خیانت بود اما امروز مجموعه دولت سیزدهم در تلاش است تا مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: در سازمان اموراستخدامی کشور تمرکز آموزش و پرورش ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است چرا که این 2موضوع از موضوعات راهبردی ما هستند.

معاون رییس جمهور اضافه کرد: چرا که فرزندان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی و سلامت مردم در حوزه فعالیت این 2 وزارتخانه است.

رییس سازمان امور استخدامی کشور اضافه کرد: اکنون در بحث وزارت آموزش و پرورش برخی از مناطق مشکل معلم نداریم بلکه مشکل فضای آموزشی داریم با کلاس بالای 45 نفر که باید در حل مشکلات آموزشی مدنظر قرار گیرد.

لطیفی نخبه گزینی را اولویت دولت سیزدهم خواند و یادآور شد: آیین نامه ای دراین زمینه برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته یک هزار نفر و امسال پنج هزار نفر در زمینه نخبه گزینی مدنظر قرار گرفته و مسیر دراین زمینه ساده شده است.

معاون رییس جمهور گفت: براین اساس مسیر را برای نخبه گزینی از طریق سامانه بنیاد نخبگان ساده کردیم بطوریکه این سامانه پس از تایید نخبه، در مرحله بعدی نخبه در کانون ارزیابی قرار گرفته و پس از دوره 21 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور استخدامی کشور: سامانه آماری کارکنان دولت پس از 16 سال راه اندازی شد

رییس سازمان امور استخدامی کشور: سامانه آماری کارکنان دولت پس از 16 سال راه اندازی شد