مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-11پزشكي

کشف تجهیزات پزشکی غیر مجاز به ارزش 43 میلیارد ریال در قم


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم از کشف تجهیزات پزشکی غیرمجاز در قم توسط بازرسان این معاونت به ارزش 43 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/قم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم از کشف تجهیزات پزشکی غیرمجاز در قم توسط بازرسان این معاونت به ارزش 43 میلیارد ریال خبر داد.

دکتر هدی ابوالحسنی با اشاره به نظارت های مستمر معاونت غذا و دارو توسط کارشناسان، گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به همشهریان و همچنین نظارت دقیق بر محصولات ارائه شده، بازرسی ها انجام و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، افزود: در یکی از بازرسی های انجام شده از کارخانه ای در سطح استان توسط بازرسان اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو، 9 هزار و 586 عدد محلول نگهداری و شستشوی لنز چشمی غیرمجاز کشف و توقیف شد.

ابوالحسنی اضافه کرد: با توجه به گسترش روزافزون وسایل زیبایی و سوءاستفاده افراد سودجو، در این بازدید که پلیس امنیت اقتصادی استان نیز حضور داشت، این محلول های غیرمجاز کشف و ضبط شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، یادآور شد: همچنین در نظارت دیگری از یکی از کارخانه های استان 120 هزار و 463 کیت تشخیص سریع بارداری غیرمجاز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تجهیزات پزشکی غیر مجاز به ارزش 43 میلیارد ریال در قم

کشف تجهیزات پزشکی غیر مجاز به ارزش 43 میلیارد ریال در قم