مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-27سياسي

شرق مازندران نیازمند توسعه سرمایه گذاری اقتصادی


در شرق مازندران به شدت نیازمند توسعه سرمایه گذاری هستیم و غرب استان در بخش گردشگری فعال است و در حال تصاعدی رشد چشمگیری داشته و تحولات مختلفی ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، روح الله سلگی شامگاه امروز در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در بهشهر اظهار کرد: منطقه شرق مازندران ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد.

وی افزود: همه دولت ها خود را با دولت رجایی سنجش می کنند و علت آن وجود با برکت شهید رجایی به عنوان نیروی مخلص و دلداده به انقلاب و اسلام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: انقلاب اسلامی ظرفیتی دارد که آرمان های شهدا و انقلاب است و معروفی دارد که در شرایط مختلف مدیران مختلف در این ظرف قرار می گیرند.

سلگی گفت: دولت ها زمانی موفق هستند که نسبت مظروف با ظرف منطبق بر آرمان ها، قانون اساسی و خدمت به مردم باشد که سرفصل همه فعالیت ها و کنش های ما در دولت، انطباق با آرمان ها و ارزش های انقلاب و خادم مردم باشیم.

وی افزود: استاندار مازندران توجه ویژه ای به تولید دارد، رهبری به تولید ملی توجه دارد و افرادی که مجاهدانه در این راستاوتلاش دارند، یعنی منافع ملی و این امیدآفرینی و خدمت به نظام و کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق مازندران نیازمند توسعه سرمایه گذاری اقتصادی

شرق مازندران نیازمند توسعه سرمایه گذاری اقتصادی