مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-14اقتصادي

عرضه محصولات کشاورزی گیلان با محوریت سازمان تعاون روستایی


رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه شناسایی بازارهای عرضه محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی انجام می شود، گفت: بازاریابی و تعیین مراکز ویژه برای خرید سبزی و صیفی از کشاورزان و عرضه آن به بازارهای هدف نیز در دستور کار سازمان تعاون روستایی استان است.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه شناسایی بازارهای عرضه محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی انجام می شود، گفت: بازاریابی و تعیین مراکز ویژه برای خرید سبزی و صیفی از کشاورزان و عرضه آن به بازارهای هدف نیز در دستور کار سازمان تعاون روستایی استان است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تکلیف سازمان تعاون روستایی استان گیلان نسبت به ایجاد بازارچه های عرضه محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به سیاست های توسعه کشت دوم در استان، سازمان جهاد کشاورزی تکلیف خرید و فروش محصولات کشاورزی و عرضه آن به بازارهای هدف را به سازمان تعاون روستایی استان در راستای وظایف آن واگذار کرده است.

وی با بیان اینکه شناسایی بازارهای عرضه محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی انجام می شود، گفت: خرید و فروش محصولات کشاورزی مهم گیلان از جمله برنج، چای ، کیوی، زیتون، گل گاوزبان، فندق، تولیدات شیلاتی، گل و گیاه زینتی و محصولات کشت دوم براساس نیاز مناطق مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات کشاورزی گیلان با محوریت سازمان تعاون روستایی

عرضه محصولات کشاورزی گیلان با محوریت سازمان تعاون روستایی