مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19سياسي

امام جمعه شاهرود: مجلس و دولت اهتمام جدی برای اصلاح شبکه آبرسانی نداشته اند


مجلس و دولت در بخش اصلاح شبکه آبرسانی اهتمام جدی نداشته اند و باید به اصلاح شبکه آبرسانی بعد از تأمین آب پایدار توجه شود.

- حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به لزوم توجه به تأمین منابع آبی برای شاهرود اظهار کرد: من روضه آب را مرتب در نماز جمعه ها می خوانم! وی با اشاره به اینکه سه جورچین باید کنار هم قرار گیرد تا مشکل آب در کشور و شهرستان شاهرود رفع شود، افزود: توجه به منابع آبی پایدار شاهوار، چشمه قطری و سد کالپوش که جزو مصوبه دولت بوده، امری مهم است.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: اگر در کشور آب خلیج فارس، دریای خزر و اقیانوس اطلس را هم بیاورید؛ ولی بحث هدررفت منابع آبی اصلاح نشود، باز هم آب کم می آید! وی تصریح کرد: بنا بر گفته متولیان حوزه آب، 25 درصد هدررفت منابع آبی وجود دارد و باید گفت مجلس و دولت در بخش اصلاح شبکه آبرسانی اهتمام جدی نداشته اند؛ باید اولویت در جنگ آب که اصلاح شبکه آبرسانی بعد از تأمین آب پایدار است، مورد توجه جدی قرار گیرد.

امینی تأکید کرد: موضوع دیگر، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب است که باید در این مضیقه آبی، از طریق تریبون دارها و رسانه ها به گوش مردم، مسؤولان و ادارات برسانیم و اگر این مسائل کنار هم نباشد، هر چه تلاش کنیم، باز هم برای تأمین منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهرود: مجلس و دولت اهتمام جدی برای اصلاح شبکه آبرسانی نداشته اند

امام جمعه شاهرود: مجلس و دولت اهتمام جدی برای اصلاح شبکه آبرسانی نداشته اند