مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-28اقتصادي

آب رسانی به یک هزار و 350 روستای مازندران با کمک سپاه کربلا


تشنگی هزار و 350 روستای مازندران در فضای سبز آن نهفته است و قرارداد آبرسانی برای یک هزار و 350 روستا با سپاه کربلا بسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بهزاد برارزاده ظهر امروز در آیین افتتاح طرح های آب و فاضلاب بهشهر با اشاره به اینکه مسؤولیت سنگینی برعهده داریم و تلاش داریم تا با همکاری همه جانبه برای رفع مشکلات کم آبی و تنش آب تلاش شود، اظهار کرد: امسال 50 پروژه در هفته دولت در دست افتتاح داریم و برای هفته دفاع مقدس و دهه فجر هم برنامه های مختلفی در دست انجام داریم.

مدیرعامل آبفای مازندران با بیان اینکه 200 پروژه با 330 میلیارد تومان اعتبار با فرماندهی سپاه کربلای مازندران و بسیج سازندگی در دست انجام داریم،گفت: تشنگی هزار و 350 روستای مازندران در فضای سبز آن نهفته است و قرارداد آبرسانی برای یک هزار و 350 روستا با سپاه کشور بسته شد.

وی با بیان اینکه قرارداد با سپاه کربلا برای تأمین آب شرب منعقد شده است، خاطرنشان کرد: در فاز نخست 600 روستا ابلاغ قرارداد شد تا پروژه ها اجرایی شود.

برارزده گفت: امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت،6 پروژه با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد تومان در بهشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به یک هزار و 350 روستای مازندران با کمک سپاه کربلا

آب رسانی به یک هزار و 350 روستای مازندران با کمک سپاه کربلا