مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-28اجتماعي

تردد در مرز خسروی روان است


سرپرست فرمانداری قصرشیرین تردد از مرز خسروی را روان اعلام کرد و از زوار خواست سفر خود به عتبات عالیات را به روزهای نزدیک به اربعین موکول نکنند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری قصرشیرین تردد از مرز خسروی را روان اعلام کرد و از زوار خواست سفر خود به عتبات عالیات را به روزهای نزدیک به اربعین موکول نکنند.

محمد نجفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر تردد از مرز خسروی روان صورت می گیرد، گفت: هنوز ازدحام اصلی در مرز خسروی را شاهد نیستیم و پیش بینی می شود پیک تردد را در هفته منتهی به اربعین داشته باشیم.

وی به زوار توصیه کرد با توجه به ازدحام احتمالی در هفته پایانی منتهی به اربعین، سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از وجود 200 گیت در دو طرف مرز خسروی با هدف تسهیل تردد زوار یاد کرد که در حال حاضر بالغ بر 140 گیت آن فعال بوده و مابقی گیت ها نیز بسته به روند افزایشی تردد زوار، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نجفی به زوار توصیه کرد، جهت تسریع در تردد از مرز از همراه داشتن داروهای ممنوعه که روند بازرسی از زوار از سوی طرف عراقی را زمان بر می کند، خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین خاطرنشان کرد: توصیه دیگر ما این است که با توجه به گرمای هوا، زوار بیشتر در ساعات خنک مانند اوایل صبح و اواخر شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در مرز خسروی روان است

تردد در مرز خسروی روان است