مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-26اقتصادي

چگونه می توان در اهواز کوچه های درختی ایجاد کرد؟


رییس سازمان پارک ها و فضای سبز اهواز از پیگیری افزایش فضای سبز محله های مسکونی با ایجاد کوچه های درختی در اهواز در قالب یک طرح خبر داد.

- علی اصغر اسداللهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات این سازمان برای افزایش فضای سبز و کشت گیاه در مجاورت هر منزل، اظهار: شهروندانی که تقاضای دریافت نهال درخت دارند این محدودیت را ندارند که تنها در هفته درختکاری به سازمان مراجعه کنند بلکه هر روز می توانند به بخش روابط عمومی سازمان پارک ها مراجعه کنند و درخواست درخت داشته باشند و در این خصوص با سازمان فاوا و روابط عمومی شهرداری نیز هماهنگ شده است وی افزود: بعد از درخواست شهروند، معاونت فضای سبز سازمان پارک ها، کارشناس در محل سکونت شهروند متقاضی حضور می یابد و با همفکری کارشناس و شهروند، درخت مناسب محل مشخص می شود و در فصل کشت آن، نهال مورد نظر به شهروند تحویل داده می شود.

آموزش های لازم برای کشت و نگهداری درختان نیز به شهروند ارائه می شود و همه این خدمات رایگان خواهد بود.

رییس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: بر اساس نظر کارشناس می توانیم به هر شهروند یک تا دو درخت رایگان تحویل بدهیم.

وی با اشاره به لزوم تشویق انبوه سازان برای کشت درخت جلوی مجتمع های مسکونی برای ایجاد کوچه های درختی در مناطق مختلف شهر گفت: معاونت شهرسازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان در اهواز کوچه های درختی ایجاد کرد؟

چگونه می توان در اهواز کوچه های درختی ایجاد کرد؟