مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-16سياسي

استانداری لرستان: تعرض به سنگ قبر نیکا شاکرمی صحت ندارد


برخی کانال های مجازی و صفحات اینستاگرامی ادعا کرده اند به قبر مرحومه شاکرمی آسیب وارد و راه های دسترسی به این مکان مسدود شده است که این موضوع صحت ندارد.

- احسان یاوری : برخی کانال های مجازی و صفحات اینستاگرامی ادعا کرده اند به قبر مرحومه شاکرمی آسیب وارد و راه های دسترسی به این مکان مسدود شده است که این موضوع صحت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص ادعای تعرض یا آسیب به سنگ قبر مرحومه نیکا شاکرمی گفت: هیچگونه تعرضی به قبر مرحومه صورت نگرفته و شرایط در منطقه کاملا عادی است.

  احسان یاوری در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی کانال های مجازی و صفحات اینستاگرامی ادعا کرده اند به قبر مرحومه شاکرمی آسیب وارد و راه های دسترسی به این مکان مسدود شده است که این موضوع صحت ندارد.

  وی اظهار داشت: ادعاهای برخی گردانندگان کانال های تلگرامی که با قصد بر هم زدن نظم و ایجاد آشوب، موجب تشویش اذهان عمومی می شوند تکذیب و در عین حال به این افراد هشدار داده می شود با مساله امنیت جامعه بازی نکنند.

  وی افزود: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما است و افرادی که امنیت جامعه را هدف قرار داده و موازین قانونی را رعایت نکنند ، بطور جدی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری لرستان: تعرض به سنگ قبر نیکا شاکرمی صحت ندارد

استانداری لرستان: تعرض به سنگ قبر نیکا شاکرمی صحت ندارد