مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-11دانش

100 کنسرسیوم برای حل مشکلات کشور با همکاری وزارت صمت تشکیل می شود


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: مدل های مختلفی برای همکاری با وزارت صمت بررسی شده که یکی از این مدل ها تشکیل کنسرسیوم هایی است که اعضای آن شامل بنگاه های بزرگ، - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: مدل های مختلفی برای همکاری با وزارت صمت بررسی شده که یکی از این مدل ها تشکیل کنسرسیوم هایی است که اعضای آن شامل بنگاه های بزرگ، پارک های علم و فناوری و پژوهشگاه ها و انجمن ها است و تا یک سال آینده امیدوارم به تاسیس 100 کنسرسیوم برسیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد محمدعلی نژاد در اجلاس روسای دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری گفت: سرمایه دانشی در مجموعه دانشگاه ها وجود دارد و نیروی انسانی آن تا به امروز آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی تاکید کرد: ما نیاز به درآمد پایدار داریم که مجموعه حوزه آموزش عالی، پژوهشگاه ها و پارک ها را اداره کنیم و به روز نگه داریم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در مورد اصلی ترین وظایف دو سال آینده این معاونت، گفت: در کشور نیازهای اولویت داری وجود دارد که ارزبرند و مسئله اصلی صنایع هستند و شناسایی آن ها پیچیده نیست و نیاز به همت برای حل آن وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما این دغدغه را داریم که پارک های علم وفناوری را ماموریت محور کنیم و حول یک مسئله ملی با پیوندی با دانشگاه ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کنسرسیوم برای حل مشکلات کشور با همکاری وزارت صمت تشکیل می شود

100 کنسرسیوم برای حل مشکلات کشور با همکاری وزارت صمت تشکیل می شود