مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-02فرهنگي

قصه ها و خاطره سازی مزیت رقابتی هر بوم گردی


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی قصه ها را مزیت رقابتی هر بوم گردی عنوان و شکل گیری تعاونی بوم گردی را برای ارائه تسهیلات به منظور تبدیل قصه ها به محصول مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی در سمینار ملی آموزشی-تجربی خانه های بوم گردی ایران که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، بوم گردی ها را پاسدار فرهنگ، قصه ها و میراث فرهنگی عنوان کرد و افزود: فرهنگ زمانی ارزش پیدا می کند که تبدیل به مصداق شود و ارزشمندی فرهنگ در تبدیل سرمایه عظیم به قصه است.

وی با بیان اینکه بوم گردی ها تجلی میراث فرهنگی ناملموس میزبانی و مهمان نوازی ایرانیان هستند، ادامه داد: مهمان نوازی به تمامی حواس از دیدن، چشیدن، شنیدن، بو و لمس کردن مرتبط و منطبق با هرآنچه که فرهنگ بومی را تشکیل می دهد است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی تصریح کرد: اقلیم ما باید ساحت های چندگانه را فراهم کند، صنایع دستی یکی از مظاهر فرهنگی و هر بوم گردی خانه صنایع دستی است.

صنایع دستی بهانه ای برای روایت قصه ها جلالی قصه ها و خاطره سازی را مزیت رقابتی هربوم گردی عنوان کرد و افزود: هر محصول دارای یک قصه است؛ قصه ها خاطره می سازند و موجب ماندگاری مشتری و مخاطب بوم گردی ها می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه ها و خاطره سازی مزیت رقابتی هر بوم گردی

قصه ها و خاطره سازی مزیت رقابتی هر بوم گردی