مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-17دانش

اعلام جزییات نخستین دوره پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در 18 رشته


رییس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران در تشریح جزییات پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در این دانشکده، اعلام کرد: دانشکده حکمرانی در سال تحصیلی 1403-1402 شاهد نخستین دوره پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در 18 رشته/مقطع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه تهران، علی اصغر پورعزت رییس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران گفت: اولین دوره پذیرش دانشجوی استعداد درخشان برای تحصیل در قلمرو حکمرانی در عرصه های گوناگون در دانشکده حکمرانی، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، در 9 رشته حکمرانی محیط زیست؛ حکمرانی انرژی؛ حکمرانی آب؛ حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی؛ حکمرانی علم، فناوری و نوآوری؛ حکمرانی آموزش؛ حکمرانی سلامت؛ حکمرانی جمعیت و خانواده؛ و حکمرانی اقتصادی صورت می پذیرد.

 پورعزت، ظرفیت پذیرش دانشجو در اولین دوره پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره های حکمرانی دانشکده حکمرانی را 180 نفر اعلام کرد و گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در هر رشته کارشناسی ارشد 14 نفر و در هر رشته دکتری 6 نفر در نظر گرفته شده است.

* ترکیب جنسیتی خاصی در پذیرش دانشجوی حکمرانی مد نظر قرار ندارد وی در پاسخ به اینکه آیا ترکیب جنسیتی خاصی برای پذیرش دانشجو در دانشکده حکمرانی مد نظر است، تاکید کرد: پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات نخستین دوره پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در 18 رشته

اعلام جزییات نخستین دوره پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در 18 رشته