مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:212023-09-05اجتماعي

روایتی از آب و جاروی آستان سلطان برای پذیرایی از جاماندگان اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سعید شفیعی ثابت: از حضرت صادق (ع) درباره ثواب زیارت امام حسین (ع) در کربلا در کتاب کامل الزیارت صفحه  432 آمده: کسی که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند به هر قدمی که برمی دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‏ فرماید و یک درجه مرتبه‏ اش را بالا می‏ برد.

اربعین حسینی برای عاشقان سیدالشهدا (ع) از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حضور کم نظیر و بعضاً بی نظیر زائران از سرتاسر گیتی هستی، صحنه ای به نمایش می گذارد که حتی روز عاشورا حسینی نیز چنین عظمت و جلالی را تصور نتوان کرد.

در سالیان گذشته همواره یک ماه مانده به اربعین مردم و خدام آستانه ای خود را آماده حضور در کربلا و پیاده روی اربعین می کردند و امسال هم به سالیان گذشته موکب داران آستانه ای با حضور در کشور عراق به مهمانی از زائرین پرداختند.

  هفتمین روز از شهریور ماه سال جاری بود قرار بود برای پوشش خبری اربعین و فعالیت موکب های فعال گیلان در شهر نجف و کربلا بروم و چقدر خوشحال از این دعوت، ولی تقدیر روزگار طوری رقم زد که بین نوکر و اربابش سیدالشهدا (ع) بار دیگر فاصله ای بیفتد و چه فاصله دردناکی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از آب و جاروی آستان سلطان برای پذیرایی از جاماندگان اربعین

روایتی از آب و جاروی آستان سلطان برای پذیرایی از جاماندگان اربعین