مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-29سياسي

جان باختن 484 نفر در تصادفات استان کرمان/ افزایش نگران کننده کشف مواد صنعتی


104 نفر در تصادفات درون شهری و بیش از 380 نفر در تصادفات برون شهری استان کرمان امسال جان خود را از دست داده اند.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 104 نفر در تصادفات درون شهری و بیش از 380 نفر در تصادفات برون شهری استان کرمان امسال جان خود را از دست داده اند.

سردارناصر فرشید امروز هفتم شهریورماه در نشست خبری اظهار کرد: خدمت به مردم توفیق الهی است و مقام معظم رهبری به من و همکارانم که به مردم خدمت می کنیم، مدال افتخار مجاهد فی سبیل الله را عنایت فرمودند و همه ما باید تلاش کنیم این مدال با افتخار را حفظ کنیم.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تنها سازمانی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد پلیس است ، افزود: ماموریت های تعریف شده پلیس بیش از 120 مورد است اما بیش از چند میلیون خدمت در طول سال به هموطنان و همشهریان توسط پلیس ارائه می شود.

فرشید بیان کرد: یکی از ماموریت های ما رسیدگی فوری به درخواست و امدادخواهی مردم است که از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 انجام می شود و در پنج ماه گذشته بیش از یک میلیون بار تماس با این سامانه در استان کرمان برقرار شده و 35 درصد آن عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم با پلیس، عنوان کرد: اگر در همه جا همه با هم باشیم، بسیاری از مسائلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 484 نفر در تصادفات استان کرمان/ افزایش نگران کننده کشف مواد صنعتی

جان باختن 484 نفر در تصادفات استان کرمان/ افزایش نگران کننده کشف مواد صنعتی