مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:052023-09-11حوادث

نجات پیرمرد مصدوم از زیرزمین مغازه توسط آتش نشانان قزوینی


معاون عملیات آتش نشانی قزوین از نجات پیرمردی که از طبقه همکف به زیرزمین مغازه سقوط کرده بود توسط آتش نشانان قزوینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا ململی با بیان اینکه سقوط از طبقه همکف به زیرزمین مغازه در قزوین یک مصدوم برجای گذاشت، اظهارکرد: با حضور مأموران آتش نشانی فرد مصدوم از زیرزمین نجات داده شد.

وی بیان کرد: ساعت 15و 50 دقیقه روز دوشنبه شنبه 20 شهریورماه طی تماس شهروندان سامانه 125 آتش نشانی قزوین سقوط شخصی از طبقه همکف مغازه ای به زیرزمین واقع در قزوین، بلوار آیت الله خامنه ای، گزارش شد.

وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله دوتیم امدادونجات از ایستگاه های شماره یک باغ دبیر ودو شهید بابایی را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام کرد.

ململی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد فردی 60 ساله به علتی نامعلوم از طبقه همکف به داخل زیرزمین سقوط کرده و به شدت مصدوم شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان متذکر شد: با تلاش آتش نشانان با استفاده از بسکت فرد مصدوم به طبقه همکف انتقال و برای ادامه درمان با همکاری اورژانس 115 قزوین به بیمارستان انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات پیرمرد مصدوم از زیرزمین مغازه توسط آتش نشانان قزوینی

نجات پیرمرد مصدوم از زیرزمین مغازه توسط آتش نشانان قزوینی