مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-18اجتماعي

برخی از مدارس تحویلی به آموزش و پرورش نهاوند دارای مشکل هستند


برخی از مدارس تحویل شده به آموزش و پرورش دارای مشکل هستند که پیگیر آن هستیم تا قبل از شروع سال تحصیلی این مشکلات رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند محمد قیصری بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: متأسفانه اداره کل نوسازی دبیرستان نوساز ابن سینا در شهرک شهید حیدری را بدون تجهیزات تحویل داده که امیدواریم این تجهیزات تا شروع سال تحصیلی جدید تکمیل شوند.

وی افزود: علاوه بر آن مشکل فاضلاب مدرسه ابتدایی سنایی هنوز برطرف نشده و این مدرسه مشکلات بسیار زیادی دارد که امیدواریم هر چه سریعتر معضل آن برطرف شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش نهاوند در ادامه گفت: در حال حاضر حدود 27 هزار دانش آموز در چهار بخش مرکزی، زرین دشت، گیان و خزل خود را آماده حضور در کلاس درس و مدارس می کنند که از این تعداد حدود 5 هزار نفر آنان در مدارس هیئت امنایی تحصیل خواهند کرد.

وی از افزایش شهریه این مدارس برای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر 18 آموزشگاه هیئت امنایی در سطح شهرستان وجود دارد که این مدارس هر سال مبالغی را از دانش آموزان برای برگزاری کلاس های تقویتی دریافت می کنند.

قصیری افزود: بر اساس مصوبه امروز شورای آموزش و پرورش این مدارس می توانند در سال تحصیلی جدید تا 40 درصد  نسبت به سال گذشته مبالغ دریافتی خود را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدارس تحویلی به آموزش و پرورش نهاوند دارای مشکل هستند

برخی از مدارس تحویلی به آموزش و پرورش نهاوند دارای مشکل هستند