مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-12بين الملل

در دیدار السودانی با وزیر خارجه اتریش چه گذشت؟


نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر خارجه اتریش، روابط دوجانبه و راههای ارتقای آن به سطح همکاری در زمینه های مختلف را مورد رایزنی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز میزبان الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش و هیئت همراه وی شامل برخی از رؤسا و نمایندگان شرکت های اتریشی و بازرگانان این کشور بود.

در این دیدار به روابط عراق و اتریش و راه های ارتقای آن به سطح همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف پرداخته شد.

در ابتدای این دیدار نخست وزیر عراق از بازگشایی سفارتخانه اتریش در بغداد و سفر هیئت این کشور که به امضای چندین تفاهم نامه در زمینه های امنیت، حمل و نقل و همکاری اقتصادی انجامید، استقبال کرد.

نخست وزیر عراق بیان کرد: دولت عراق در حوزه های مختلف و موضوعات استراتژیک دیدگاه مشخصی دارد و از مشارکت شرکت ها از کشور های دوست در رشد و توسعه این چشم انداز استقبال می کند.

وزیر خارجه اتریش نیز ضمن ابلاغ سلام صدراعظم کشورش به نخست وزیر عراق و دعوت از وی برای سفر به اتریش برای بررسی فرصت های مشارکت دوجانبه، تمایل خود به حضور در عراق و تعمیق و تقویت روابط و توسعه مشارکت میان دو کشور در سطوح مختلف و نیز آمادگی کشورش برای همکاری با عراق در زمینه های بهداشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار السودانی با وزیر خارجه اتریش چه گذشت؟

در دیدار السودانی با وزیر خارجه اتریش چه گذشت؟