مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:262023-09-13حوادث

قاتل فراری وکیل شاهرودی چگونه دستگیر شد؟


فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری وکیل شاهرودی بعد یک سال از وقوع جرم در عملیات موفق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی قتل یکی از وکلای شاهرودی که سال قبل در این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از یک سال تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل فراری در پایتخت طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر شد.

وی با اشاره به بررسی های هوشمندانه و فنی مأموران پلیس آگاهی، افزود: قاتل فراری که جوانی 20 ساله است ضمن اغفال توسط اعضای باند هفت نفره که این نقشه شوم را طراحی کرده بودند، با یک قبضه اسلحه وینچستر و هدایت آنان، اقدام به قتل وکیل شاهرودی کرد.

 فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم سابقه دار به قتل اعتراف و بازجویی از وی برای تکمیل تحقیقات ادامه دارد، اضافه کرد: اعضای این باند انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کردند.

موقوفه ای خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان خود را در این راستا به کار می گیرد تا خدشه ای به امنیت روانی مردم وارد نشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فراری وکیل شاهرودی چگونه دستگیر شد؟

قاتل فراری وکیل شاهرودی چگونه دستگیر شد؟