مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-01اجتماعي

افتتاح خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری زنجان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: خانه های فناور محیط زیست با هدف شناسایی فناوری های نوین محیط زیستی و استفاده از ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیان در راستای کمک به کاهش معضلات حوزه محیط زیست راه اندازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان در حاشیه مراسم افتتاح خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانه های فناور محیط زیست با هدف شناسایی فناوری های نوین محیط زیستی و استفاده از ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیان در راستای کمک به کاهش معضلات حوزه محیط زیست راه اندازی می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تصریح کرد: شرکت های فناور و دانش بنبان که در زمینه حفاظت از محیط زیست طرح و ایده داشته باشند می توانند از طریق خانه فناور محیط زیست پارک علم و فناوری جهت اجرایی کردن آن اقدام و به حفاظت از محیط زیست کمک کنند.

وی با بیان اینکه توسعه خانه های فناور محیط زیست در سطح استان در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد، ادامه داد: به زودی خانه های فناور محیط زیست در دانشگاه های استان افتتاح خواهد شد تا از ظرفیت اساتید و دانشجویان در امر حفاظت از محیط زیست بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری زنجان

افتتاح خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری زنجان