مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-14ورزشي

کسب 35 مدال دختران ملایری در مسابقات کاراته آسیایی سبک شوتوکان IKD


رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات کاراته آسیایی سبک شوتوکان IKD به میزبانی شهرستان نجف آباد استان اصفهان برگزار شد و در این رقابت دختران ورزشکار ملایری با کسب 35 مدال درخشان و ارزشمند خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، حمیدرضا سپهری نیا اظهار کرد: تیم دختران ملایر در قالب تیم استان همدان به مربیگری سمیه روستایی با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با 23 بازیکن توانستند 35 مدال درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات را در سبک های کمیته و کاتا از آن خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران سمیه روستایی، داور ملایری به عنوان داور این مسابقات انتخاب و دعوت شده بود که با داوری و قضاوت عادلانه و فعال خود در این دوره از مسابقات خوش درخشید و مورد تجلیل و تقدیر فدراسیون مربوطه قرار گرفت.

این مقام مسئول به درخششی دیگر از دختران ملایری در مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور سبک شیتوریو شیتوکای اشاره و بیان کرد: دختران ملایری با کسب 10 مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور سبک شیتوریو شیتوکای افتخاری دیگر آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 35 مدال دختران ملایری در مسابقات کاراته آسیایی سبک شوتوکان IKD

کسب 35 مدال دختران ملایری در مسابقات کاراته آسیایی سبک شوتوکان IKD