مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-23اقتصادي

افتتاح 17 پروژه صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری 18 هزار میلیارد ریالی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 17 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال همزمان با آغاز هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 17 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال همزمان با آغاز هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

یادگار احمدی یکم شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این 17 طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی در شهرستان های سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان ، آرادان و مهدیشهر و سرخه افتتاح و به بهره برداری می رسد .

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره برداری از این واحدها برای حدود 800 نفر شغل مستقیم و برای 1200 نفر شغل غیر مستقیم ایجاد می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید فرو سیلیسیم با سیلیکون بیش از 55 درصد وزنی ، مصالح ساختمانی، برش انواع سنگ روغن تصفیه مجدد، انواع مقره کامپوزیتی، برق گیر فشارقوی، محصولات و فرآورده های بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، فرآوری مواد معدنی، انواع دستگاه یو پی اس، نمک خوراکی تصفیه شده با کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 پروژه صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری 18 هزار میلیارد ریالی

افتتاح 17 پروژه صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری 18 هزار میلیارد ریالی