مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 23:002023-09-13سياسي

سردار رفیعی آتانی: اقتدار ایران اسلامی، تصور مردم دنیا از آمریکا را تغییر داده است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اقتدار ما سبب شکستن هیمنه آمریکایی ها و تغییر تصور دنیا در رابطه با آمریکا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جریان دیدار با روسا، اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد باراجین برگزار شد، با بیان اینکه دشمن امروز به جایی رسیده که جرات عملیات نظامی بر علیه کشورمان را ندارد، اظهار کرد: یک اشتباه دشمن را با 10 مشت پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در صحنه نبرد می جنگیدند و در دانشگاه ها و مدارس نیز نیروها تربیت می شدند و همراه با ما در میدان نبرد حق علیه باطل مبارزه می کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه جنگ امروز دشمن جنگ سخت نیست بلکه جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی است، ادامه داد: به تعبیر بسیاری حتی منتقدین و مخالفین انقلاب اسلامی، جنگ امروز جنگ جهانی سوم است و استکبار با تمام توان خود به میدان آمده است.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: در عملیات سایبری از رژیم صهیونیستی پیش افتاده ایم و این در حالی است که دشمن توان خود در جنگ رسانه ای را به رخ می کشد و از دور ایستاده و گلوله های خود را به سمت اهداف ما شلیک می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: اقتدار ایران اسلامی، تصور مردم دنیا از آمریکا را تغییر داده است

سردار رفیعی آتانی: اقتدار ایران اسلامی، تصور مردم دنیا از آمریکا را تغییر داده است