مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-02بين الملل

استاندار شبوه آزادسازی استان های اشغالی یمن را خواستار شد


استاندار شبوه یمن با اشاره به مداخله نظامی انگلیس و آمریکا در جنوب یمن و همکاری مزدوران با اشغالگران برای اجرای طرح هایشان، از ساکنان استان های جنوبی خواست با این نیروها و طرح های آنها مقابله کنند.

- استاندار شبوه یمن با اشاره به مداخله نظامی انگلیس و آمریکا در جنوب یمن و همکاری مزدوران با اشغالگران برای اجرای طرح هایشان، از ساکنان استان های جنوبی خواست با این نیروها و طرح های آنها مقابله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، عوض محمد بن فرید العولقی، استاندار شبوه ساکنان استان های جنوبی اشغالی یمن را به بسیج عمومی برای مقابله با نیروهای اشغالگر فراخواند.

العولقی در ادامه مزدوران دشمن را به اجرای طرح های اشغالگران و متجاوزان در استان های جنوبی و شرقی متهم کرد.

استاندار شبوه تاکید کرد: مداخله انگلیس و آمریکا در جنوب یمن و استقرار تفنگداران دریایی آمریکا در غیل باوزیر و شهر سیئون در حضرموت تحولی خطرناک و نشان دهنده تلاش های آمریکا و انگلیس برای کنترل مستقیم بر استان های جنوبی است.

او همچنین گفت: حضور بیگانگان و پایگاه های نظامی در استان های عدن، لحج، ابین، شبوه، المهره، سقطری و حضرموت اهداف آمریکا و انگلیس برای طولانی کردن جنگ و محاصره و تضعیف اقدامات منطقه ای و بین المللی جهت برقراری صلح در یمن را فاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار شبوه آزادسازی استان های اشغالی یمن را خواستار شد

استاندار شبوه آزادسازی استان های اشغالی یمن را خواستار شد