مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-27اقتصادي

حمایت سازمان بازرسی کل کشور از نیروگاه خورشیدی محلات


سازمان بازرسی کل کشور می گوید در راستای حمایت از تولید گامی اساسی برای راه اندازی یکی از بزرگترین نیروگاه های خورشیدی کشور برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی وصول گزارش هایی مبنی بر وجود مشکلاتی پیش روی نیروگاه خورشیدی 100 مگاواتی محلات، مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی، بازرس کل نیرو و ارتباطات و بازرسان مربوطه سازمان بازرسی به همراه معاون وزیر نیرو از نیروگاه مذکور بازدید و راهکارهای حل مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

احمد نظری مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور در این رابطه توضیح داد: نیروگاه فوق در زمینی به مساحت 178 هکتار و در پنج کیلومتری محلات قرار دارد و در بازدید انجام شده مشخص گردید که 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، خطوط انتقال نیرو بصورت 100 درصد انجام و 97 درصد پست­ های برق نصب شده و در مراحل پایانی ساخت بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید احصا شد که شرکت مانا انرژی پاک در مناقصه عمومی مرحله دوم سرمایه گذاری پروژه های احداث 2600 مگاوات نیروگاه خورشیدی شرکت و برنده ساخت نیروگاه شده بود، ولی با مشکلات قراردادی متعددی مواجه است.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: در این راستا با پیگیری و ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان بازرسی کل کشور از نیروگاه خورشیدی محلات

حمایت سازمان بازرسی کل کشور از نیروگاه خورشیدی محلات