مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-13اقتصادي

آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان تقویت می شود


مدیرعامل آبفای استان اصفهان از بهره برداری فاز نخست پروژه تقویت آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان تا یک ماه آینده خبر داد که نتیجه اجرای این عملیات کاهش افت فشار آب خیابان های کهندژ، - حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ادامه اجرای عملیات تقویت شبکه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان اظهار داشت: با تلاش مسؤولان امر مجوزهای لازم از سوی شهرداری برای اجرای این پروژه تمدید شد و از نیمه شهریور ماه عملیات لوله گذاری انتقال شبکه آب به هسته مرکزی شهر آغاز شد.

وی بیان کرد: بخش اول این پروژه شامل اتصال خط خیابان صمدیه به خیابان آتشگاه به طول 1850 متر است که عملیات لوله گذاری، پرسازی و متراکم سازی بستر ترانشه عملیاتی شد.

اکبریان افزود: وجود تاسیسات زیربنایی متعدد از قبیل خط پرفشار گاز شهری، شبکه مخابرات، کلکتور جمع آوری فاضلاب و شبکه توزیع آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ازجمله مشکلات حین اجرای این پروژه بوده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به برخی دیگر از چالش های حین اجرای این پروژه گفت: اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه، بار ترافیکی موجود، عبور از عرض خیابان ها با وجود تاسیسات متعدد زیربنایی از چالش های حین کار بوده، این درحالیست که برای ادامه اجرای این پروژه با سختی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان تقویت می شود

آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان تقویت می شود