مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-04بين الملل

الاخبار: نخست وزیر لیبی و رییس موساد با یکدیگر گفت و گو کرده اند


یک روزنامه لبنانی پس از افشای دیدار محرمانه وزیر خارجه لیبی و همتای صهیونیست او در ایتالیا، می گوید نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی نیز در سال 2022 با رییس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت و گو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه الاخبار نوشت که به یک سند دیپلماتیک سری دست یافته و مطلع شده عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر لیبی با دیوید بارنیع رییس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اردن گفت و گویی تصویری داشته است.

طبق گزارش امروز صبح (دوشنبه) این روزنامه لبنانی، عبد الباسط البدری سفیر لیبی در امان در دیدار با سفیر یکی از کشورهای عربی که اشاره ای به نام آن نشده، به این موضوع اشاره داشته و گفته: نخست وزیر الدبیبه در سال 2022 گفت و گویی تصویری با دیوید بارنیع مدیر اطلاعات اسراییل داشته است .

این رسانه لبنانی با استناد به سند مذکور، نوشت سفیر لیبی خود شخصا در این دیدار حضور داشته و دو طرف درباره گام های عملی عادی سازی روابط به ازای حمایت سیاسی و نظامی تل آویو از الدبیبه و دولتش گفت و گو کرده اند.

براساس گزارش الاخبار، البدری همچنین فاش کرد مجاری ارتباطی دیگری نیز مرتبط با این موضوع وجود داشته و کشور مغرب بر تماس های تل آویو و عقیله صالح رییس پارلمان لیبی در طبرق و خالد المشری رییس شورای این کشور اشراف داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: نخست وزیر لیبی و رییس موساد با یکدیگر گفت و گو کرده اند

الاخبار: نخست وزیر لیبی و رییس موساد با یکدیگر گفت و گو کرده اند