مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-29اقتصادي

هنرستان تربیت بدنی شهر اندیشه افتتاح شد


هنرستان 12 کلاسه امیرکبیر شهر جدید اندیشه به ارزش پروژه 500 میلیارد ریال و از محل اعتبارات شهرداری افتتاح شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیشه، آیین افتتاح هنرستان 12 کلاسه امیرکبیر فاز 5 شهر جدید اندیشه عصر امروز همزمان با هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، فرماندار شهریار، شهردار، اعضای شورا و سایر مدیران شهرستانی برگزار شد.

این هنرستان در مساحت زیربنا 2270 مترمربعی و دارای سالن اجتماعات، آزمایشگاه، کارگاه و کتابخانه است.

میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه افتتاح این هنرستان اظهار کرد: در اجرای ماده 18 قانون شوراهای آموزش و پرورش، سازندگانی که بیش از 200 واحد مسکونی می سازند مکلف به ساخت یک واحد آموزشی هستند که امروز روند خوبی در این خصوص در کشور شکل گرفته است.

وی با اشاره به رویکرد افزایش فضاهای آموزشی افزود: همچنین طبق وعده داده شده نیز یک مجموعه ورزشی در کنار این هنرستان توسط شهرداری اندیشه ساخته خواهد شد.

انبوه سازان اندیشه مکلف به ساخت فضای آموزشی هستند بهروز کاویانی شهردار اندیشه نیز در این مراسم گفت: به مناسبت هفته دولت شاهد افتتاح هنرستان تربیت بدنی 12 کلاسه امیرکبیر شهر اندیشه بودیم که در زمینی به مساحت 8200 مترمربع و زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان تربیت بدنی شهر اندیشه افتتاح شد

هنرستان تربیت بدنی شهر اندیشه افتتاح شد