مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-13بين الملل

درخواست «غیرمعمول» سفرای اروپایی از تل آویو


سفرای چند کشور اروپایی، کانادا و استرالیا، «درخواستی» در خصوص ورود فلسطینی های دو تابعیتی به اراضی اشغالی طرح کرده اند و یک روزنامه اسراییلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسراییل هیوم ، امروز (چهارشنبه، 13 سپتامبر)، گزارش داد که سفرای چند کشور عضو اتحادیه اروپا، کانادا و استرالیا، چند هفته ای است که درخواست غیرمعمولی به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ارائه کرده اند.

به نوشته این روزنامه، این سفرا از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواسته اند که به فلسطینی های دوتابعیتی که تابعیت این کشورها را دارند، مانند فلسطینی های دارای تابعیت آمریکا، اجازه ورود به اراضی فلسطین اشغالی را بدهد؛ امری که به معنای دادن مجوز ورود آزادانه و بدون هیچ قید و شرطی به اسراییل به ده ها هزار فلسطینی است.

اسراییل هیوم، این درخواست را غیرمعمول دانست و آن را از پیامدهای اجرای برنامه آزمایشی معافیت روادید آمریکایی دانست که از ژوییه گذشته به فلسطینی های دارای تابعیت آمریکایی که در کرانه باختری و غزه زندگی می کنند، اجازه ورود به مناطق خط سبز را داده است.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به این طرف ها اعلام کرده که چنین امری میسر نیست و شاباک مخالف تسهیل ورود فلسطینی های دو تابعیتی به اراضی فلسطین اشغالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «غیرمعمول» سفرای اروپایی از تل آویو

درخواست «غیرمعمول» سفرای اروپایی از تل آویو