مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-22سياسي

نباید از توطئه دشمنان غافل شویم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان قطعا دست از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برنمی دارند، گفت: نباید از توطئه دشمنان غافل شویم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان قطعا دست از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برنمی دارند، گفت: نباید از توطئه دشمنان غافل شویم.

محمد طیب صحرایی، امروز (31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه، اظهار کرد: آنچه امروز از عزت و کرامت نصیب کشور شده حاصل جانفشانی شهدا و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در سال های دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: عزت و عظمتی که امروز نصیب کشور شده در سایه ایمان به خدا، تلاش در راه خدا و غفلت نکردن از مکر دشمنان بدست آمده و با همین شرایط هم تداوم پیدا خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همانطور که تاکنون از مکر و حیله دشمنان غافل نبوده ایم از این پس نیز باید هوشیار بوده و از دشمنان غافل نشویم.

وی تاکید کرد: دشمنان قطعا دست از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برنمی دارند و باز هم علیه ما توطئه چینی خواهند کرد و برای مقابله با آنها باید هوشیار باشیم.

صحرایی اشاره ای هم به فتنه های دشمنان در سال گذشته داشت و گفت: سال گذشته همین روزها بود که ده ها کشور مستکبر و دشمن اسلام و انقلاب هرچه داشتند برای ضربه به جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از توطئه دشمنان غافل شویم

نباید از توطئه دشمنان غافل شویم